De webapplicatie Erik!

ERIK! is een zeer gebruiksvriendelijk programma voor leerkrachten.
U kunt er snel en gemakkelijk observaties, notities en acties per kind mee vastleggen.

Leerkrachten zien gedurende de dag heel veel van individuele kinderen, zowel op sociaal-emotioneel als op cognitief niveau.

ERIK! helpt bij het vastleggen van dit soort observaties: voor de overdracht met de duo-partner, voor toekomstig handelen, voor oudergesprekken, voor overleg met de IB-er, etc.

ERIK! vereenvoudigt de klassenadministratie en versoepelt de communicatie met uw duopartner of een invaller. Iedereen kan er in een handomdraai mee aan de slag!

Bekijk de video om te zien hoe eenvoudig en efficiënt ERIK! werkt.

Wilt u meer weten? Stuur dan een e-mail naar info@observatieapp.nl.

ERIK! is ontwikkeld op montessorischool De Eilanden in Amsterdam door Brigitte van Wageningen en door Erik Veltman van Studio Parkers in Amsterdam.
Redesign en responsive design: Martijn Pantlin. Video: Gui van Löben Sels en Caj van der Gun.