• Kan ik het uitproberen?
  • Ja, scholen die geïntesseerd zijn kunnen de webapplicatie Erik! gedurende een maand vrijblijvend uitproberen. Neem bij interesse even contact op met info@observatieapp.nl.
  • Werkt ERIK! met licenties?
  • Nee, een school betaalt een eenmalig bedrag bij aanschaf en daarna een kleine jaarlijkse bijdrage.
  • Voor wie is het programma bedoeld?
  • ERIK! is ontwikkeld voor montessori basisscholen, maar is inzetbaar in elke organisatie waar individuele begeleiding van belang is.
  • Kan ik het programma laten aanpassen, zodat het past bij mijn organisatie?
  • Ja, bij installatie worden alle mogelijkheden vooraf met u besproken.
  • Kan ik Erik! vinden in de Apple store of Play store?
  • Nee, Erik! is geen app, maar een webapplicatie, die werkt onder alle moderne browsers op computers, laptops, tablets en smartphones.
  • Wat kost het programma?
  • Dit is afhankelijk van het leerlingaantal van de school. Neem voor een precieze prijsopgave even contact op met info@observatieapp.nl

ERIK! is ontwikkeld op montessorischool De Eilanden in Amsterdam door Brigitte van Wageningen en door Erik Veltman van Studio Parkers in Amsterdam.
Redesign en responsive design: Martijn Pantlin. Video: Gui van Löben Sels en Caj van der Gun.